2008. június 20., péntek

Előválasztás

Mindig is érdekelt a politika. Talán vénámba van? Nemtudom. Kolozsvár után hazakerülve eleggé kilátástalanul lebegtem a levegőbe, aztán egy kéz felnyúlt utánnam és lekapott. Bele csöppentem egy körforgásba, egy olyan csapatba ami fiatalítani akart a politikába, és tehetséges fiatalokat kerestek. Volt aki ezt látta bennem( remélem nagyon nem csalodott). Aztán teltek a hónapok egyre több helyen mozogtam politikusok között.Úgy éreztem ez az én elemem, amiben úszhatok. Nos elért 2008 év eleje és közelegtek a helyhatósági választasok. Márciusba megalakult a Választás Szabadsága Párt( továbbiakban VSZP), mely nagy irammal vágott bele felkavarni az erdélyi magyarságot. Ekkor eldöntöttem hogy indulok tanácsosnak.
Az előválasztás előtt megválasztottak a Mikóújfalusi Rmdsz elnökének. A 15 jelölt nagy későre( jó székely szokás szerint utolsó percen) adta le jelentkezését. Majd megvolt a választás is, ahol nagyon jo eredményt elérve 3dik lettem 15ből. Egyetlen bánatom hogy barátom elégg bizonytalan 9dik helyre került. Na de a kampány ezután kezdödött csak igazából.

Nincsenek megjegyzések: