2008. július 5., szombat

Alpolgármester

Július 2-án újabb ülés. Két fontos napirendi pont volt: alpolgármester választás és a szakbizottságok megalakulása. El akartam kerülni az elöző fiaskót, ezért 1-re frakcióülést hívtam össze. Nem nevezett senki ki frakcióvezetőnek, igy hát ez is az én vállamra esett. Mindjárt olyan leszek mint Torgyán miniszter korába, annyi tisztsége lesz hogy nem tudta felsorolni.

A frakció háromnegyed 2-re összegyült és 15 perc alatt megvolt minden. Zsolt lett a frakció jelöltje( 4-2-es arányban). A választás simán ment a mi jelöltünk kapott 6 szavazatot, az ellen jelölt négyet és volt egy érvénytelen szavazat. Ami azt jelenti, hogy a frakciónkból volt egz átszavazás és volt aki egyikre sem tudta tenni voksát. Ez majd késöbb megbeszélésre szorul.

A szakbizottságok összeállitása az én feladatom volt. Két szempontot vettem figyelembe: arányosság és szakmaiság. Igy a 3 bizottságba betettem 1-1 VSZP-st is a szakmai hozzáértés alapján. Annyira jó lett hogy nem volt senkinek ellenvetése. Amit azért bánok, mert több vitát vártam volna az ellenféltől. Eddig sokat nem mutattak fel az alternatívából. Ez a tanácsülés előre vetítette hogy a Polgármester és egyes tanácsosok között nehéz lesz az együttmüködés. Remélem tévedni fogok. Sajnálom, hogy a tapasztalat és kapcsolatrendszer amivel Géza rendelkezik nem lesz kihasználva. Remélem Zsolt megfogja szolgálni a bizalmat amit kapott a Tanácstól. Én remélem jól fogok együttmüködni vele a falu és a fiatalság érdekébe.

Most ennyi.

Jöjjön egy idézet: ,, Aki úgy szereti és becsüli az országot, mint önmagát, az méltó a kormányzásra." (Lao-Ce)

Nincsenek megjegyzések: